De wens van de opdrachtgever is leidend, maar VTiD is ervaren genoeg om u tegen te durven spreken. Want thuis op vele terreinen: Koninklijke Ten Cate kunstgras, Woonboulevard Eijerkamp, wijnpromotie maar ook alcoholverslavingspreventie. Industrie, detailhandel, makelaars, gemeenten, provincies, automotive, bouwondernemingen, food. Ook nonprofit: Eardrop, Red de Veluwe en serviceclubs. Recent: omvangrijke werkgevers- en arbeidsmarktprojecten in de Stedendriehoek en multimediale Cleantech Regio campagnes; hier een video-extract.

Enkele voorbeelden:

advertorial: Werken in Voorst

Onderdeel van succesvolle TV-Radio-print-PRcampagne

affiche Brijder

Gebruik makend van ‘gratis’ maandelijks alarmsignaal

under construction

1 Een stedendriehoekbreed vacatureplatform met een centrale rol voor dag- en huis-aan-huis bladen, website, podcasts, social media, video’s, radio en TV.

2 Een nieuw duurzaamheids-communicatie-project, uiteraard multimediaal, waarin inspiratie en positivisme de hoofdrol spelen en het belerende vingertje verboden is. Voorlopige werktitel: ‘’Goed Nieuws uit de Toekomst’’